Thursday, March 30, 2006

Cinta Suci - Datin Sheril Aida



This is a very lovely song from Datin Sharifah Sheril Aida, dedicated to her beloved husband Dato' Railey Jeffrey. The title is Cinta Suci and was very popular in the year 2002. Her sister, Sharifah Shahirul Isni was my best friend and roomate in my university days. Isni, if you are reading this, please leave a trace...and.. how's Ipin and Sofia?

Cinta Suci
Ohhh...Kala pertemuan dua jiwa
Seri cinta di hati
Sehingga aku kenali
Erti cinta
Kasih aku ingin engkau tahu
Aku takkan lupakan
Malah aku kan sanjungi
Pengorbananmu
*Kikiskan segala kecurigaan
Hatiku ini hanyalah untukmu
Yang kupanggil kekasih hati
Percayalah usah kau sangsi
Sekalipun nyawa aku pertaruhkan
Kasihku hanya satu tiada dua
Hingga nafasku kan terhenti
Tetap jua hanya dikau*
Ohhh...Detik pertemuan dua jiwa
Sentuh pintu hatiku
Tersedarlah aku akan
Cinta suci
(*)

No comments: