Thursday, November 15, 2007

me no bother, me no care

Betullah tu, memang dia dah gila. Tapi tak kisah, asalkan jangan heret I sama sudah. TAK RELA! Dan I tak mahu tahu apa sebabnya dia jadi macam itu. Simply because I do not care. I have a few agendas in my mind yang worth my attention.

Movies, the most recent yang I tengok - vcd of course - was an Indonesian's Suster Ngesot. Horror movie. It was okay, since I kinda like horror movies. But I seriously do not like the ending. Tapi ada juga pengajaran dia, walaupun ending dia tak begitu best. Iaitu, kita jangan entertain gangguan syaitan dan hendaklah berlindung setiap masa dengan Allah. Kalau dilayan memang semua jadi kacau bilau. Next would be Kayangan kot. Dah ada vcd, cuma belum tengok lagi. Entah bila. Tak habis-habis with my 007 hehehe. I also notice yang Nana Tanjung II will be showing tak lama lagi. Otai pun I belum tengok lagi. Please note that I like watching the Penangites, OK. (Oh, in case anyone nak kata I suka tengok Malay movies, for your info, I akan tengok sebarang movie yang I suka - malay, english, indon, korean, japanese. And that's NONE of your business hehe. Yang I tak tengok ialah hindustan dan tamil sahaja.)

my current favourite song would be Tomorrow Never Dies by Sheryl Crow. paling suka part ni :

Darling you've won, its no fun
Martinis, girls, and guns
It's murder on our love affair
But you bet your life every night
While you chase the morning light
You're not the only spy out there


until you say there'll be no more goodbyes, i see it in your eyes, tomorrow never dies.. hehehehe faham???

alright then, stop for a while. nanti sambung lagi. hope you will love the song. song lyrics ada kat sidebar tu.

2 comments:

Anonymous said...

eheheh aritu spec masa deepavali i ngan hubby ter'tengok cite tamil kat tv.. chndra mukhi.. eheheh i never watch tamil movie before tp tht movie is entertaining la.. eheheh.. dah lama x tgk horror movie.. takut terbayang2.. eheheh.. the last one yelah jgn pdg blkg..

spectacularwave said...

hehehe strawberry tertengok takpe bukan deliberate..

i pun memang suka horror movie.. suster ngesot is okay but i hate the ending..but maybe it's telling us that kita tak patut layan syaitan nanti dia akan menyusahkan kita..

i pun dah tengok jangan pandang belakang.. best, boleh tahan suwey hantu dia.. terbayang-bayang juga i hehehe..