Friday, May 18, 2007

Dah Kata Dah...

went brisk-walking with Mas, on Thurs... like I said, benarlah aku akan berada dalam kesesatan yang nyata.. after 2 rounds, we stopped at the kolam kura-kura.. and lepak-lepak there to watch the kekuras.. hehe... after that i forced her to go for another round with me.. dia nak balik bukan apa.. takut la dah nearly seven.. puas la I convince kan dia kat Istana Garden memang ramai orang pun even after seven, unlike Hutan Bandar..

it was raining earlier.. so masa kita datang hujan dah berhenti but the kelkatu dalam tanah terbang-terbang.. eeeee rimasnya... and Mas got this welcome roar from the tigers at the zoo, just like me two days ago.. uh-uh wednesday tak jogging, rest one day.. not really resting.. was doing something at home...

adalah these mamat-mamat entah dari mana sedang training konon-konon di situ.. imagine ya, jalan tu sudahlah jalanraya... diaorang boleh lumba lari konon one team after another.. sambil tu sibuk usya-usya my sis.. si Mas dah berkati-kati cursing silently.. she just doesn't like this kind of people..and then konon diaorang tu buat training carrying one another.. jalan tu licin... I was asking Mas bilalah ketikanya diaorang nak slip.. I said to her " Nanti dah terjatuh depan kita kan dah menyusahkan kita nak tahan ketawa and paling ke lain" hehehehe...

yeah on the way back we passed the lido beach... sunset again... wahliaw the color was SPECTACULAR i tell you.. too bad didn't have camera with us.. cuba-cuba dengan phone camera.. tak cantik...

2 comments:

Wira Nordin said...

mas is your sister kan?
dia x blogging ke?
how old is she?

spectacularwave said...

yey! skang avatar tu ada kat sini hehehe cute!

yes, mas is my sister. she is 21. none of my sister blogs.