Sunday, April 29, 2007

Janji Puas Hati

You know, they say JB has a very high cost of living....

I know not whether to feel proud or upset or confused...

See one item may have three different prices in the same geographical area...

Just now I was buying a bottle of antiseptic (250 ml) which costs RM 9.40.

Later when I went to another shop.. ada yang harganya RM 9.80 and ada yang RM 10.50.
Semua kedai ini berdekatan tau. DuhhhHHHH.

Yang jadi mangsa situation like this memang orang macam I. I akan beli di mana I jumpa dulu because I can't stand waiting.

Same goes with my airline prefence. I have no preferences. Mana jalan dulu, itu la aku naik. Tak kisah low cost carrier ke, MAS ke... economy vacant ke business vacant ke.. kalau MAS kargo tu boleh naik.. MAS Kargo tu lah aku naik kalau departure time dia paling awal... (this is in the case of travelling last minute lah) that's how IMPATIENT I am...

so samalah.. mana kedai yang I jumpa barang tu dulu.. situlah I akan beli.. so kalau kena yang cekik darah... matilah saya huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

tapi janji puas hati hehehehehe...

No comments: