Monday, April 30, 2007

Fitness Wave

Contrary to what I said, I went brisk-walking at the Hutan Bandar and not Istana Garden.

Sudden change of plan. That's me. When I was driving, I thought of the Hutan Bandar track. Berbukit.. luas.. all the better for me. Istana Garden, though airy and beautiful, the track is easier.... I am looking for challenging track.

I completed three rounds. Bestnya lah hai.. what's with the river, the lake... up the hill ada playground and ada things yang macam FBI training tu.. yang ada cobweb tu... tapi orang ramai.. kalau tak ada orang harus aku dah panjat dah hehehehe... fitness konon.. FBI konon..

mula-mula nak tambah lagi sampai five rounds but decided not to overdo it.. lagipun kena pergi ambil baju di dry-cleaners..

on the way back... singgah mamak to buy some kitty food... ala yang small packages... I was in my jogging attire lah.. so ada a few guys outside kedai.. masa masuk tu dia dah jeling jeling tapi aku nampak! biasa la mata macam jackpot hehehe...

bila i nak masuk kereta.. one of them said.. lepas jogging beli coklat pulak.. (eleh taktik lama nak strike conversation)

Coolly, I angkat the plastik and showed him, "Mana ada, makanan kucinglah". Then I smiled and got into the car and drove away. He said something but I konon tak dengar dan tak perasan, sebenarnya aku malas nak layan.

Huh, suka hati la kalau nak makan chocolate pun.. but in any case padan muka dia malu sendiri.. miahahahahaha... lain kali jangan suka hati buat assumption.

No comments: