Monday, February 19, 2007

honey i dah bangun

earlier this morning (monday) tiba tiba teringat many years ago.. when my jedi knight was still 'on air' with me...

that one morning, masa tu tengah semester break.. i was still in bed at 9 something ke 10 macam tu.. suddenly received a text from him... it said "morning honey, i am now in the office' something like that lah..

so I replied something like "morning.. have u had ur breakfast" lebih kurang gitu lah..

came the reply "honey i dah bangun"

and i thought.. ni apa cerita ni... dah kalau kat office tu mestilah dah bangun.. why does he need to tell me that? ke.. dia salah hantar message... dia nak bagitau orang lain kot dia dah bangun, dia 'terhantar' kat i.. apa ni.. dia hantar message to another girl at the same time ke..

well.. i tak kisah la dia nak hantar kat orang lain ke apa.. it's his right entirely.. but just need to know betul ke...

so i send this: "you tersalah sms ke?"

he said "what wrong sms?"

so I called him.. i tanya dia.. apa ni you tersalah hantar sms ke.. dia kata apa yang salahnya.. i kata : you said you are in the office.. then you said you dah bangun.. dah kalau kat office tu.. mestilah dah bangun... hehehe ke you nak bagitau someone else you dah bangun and you tersalah hantar pada I?

he chuckled.. and said "no.. i was asking you.. Honey I dah bangun? "
(Syaitan betul.. memang I time cuti I bangun lambat sikit.. but he always said bangun pagi..)

I said "Oh... okay.." dan lepas tu cepat-cepat aku tukar topic lain dengan selamba.. tanya dia ada banyak meeting ke hari ini.. hehehe SMOOTH!

yang sebenarnya dalam hati tuhan je yang tahu betapa gembiranya when he said "Honey I..." yeeeeeehahhhh! I am his honey! YES! YES! POM-POM! POM-POM! tapi SENGAJA la buat endah tak endah kan.. sebab dia ni memang tersohor keegoannya.. so i am not giving him that satisfaction.. satu inci pun aku takkan beri muka hahahaha... sampai harini dia tak tau.. hohoho sampai hari dia mati pun dia takkan tau hehehehehehehheheheh...

uppsss... jahatnya....

No comments: