Monday, November 19, 2007

Best Wishes

Haa.. ini barulah menyenangkan hati... hmm.. Saturday evening I terima berita yang sangat baik. I dapat tahu DIA dapat masuk final round!! Yippeeee! Tahniah untuk Si Dia yang sangat menyenangkan hati tu. I am very certain, parents dia mesti berbangga dengan Dia. Yalah, sudahlah mega-gorgeous, bijak, cerdik dan cheerful. Hati manalah yang tak tersangkut. Huhuhuhu tapi I amat berbangga, dalam ramai - ramai orang di luar sana yang memujanya setiap kali kita keluar bersama, I sahajalah yang dapat jalan di sebelah dia dan berpegangan tangan dengan dia. Jangan sesekali jealous! Ada kalanya juga I keluar dengan dia dan ibunya sekali. Kadang-kadang pula parents dia ajak I join mereka keluar sekali. Kata orang, kalau nak tackle anak, mestilah pandai ambil hati orang tuanya *wink*.

Untuk Dia, my very best wishes. I harap Dia akan menang besar nanti. Tapi sebenarnya memang dah menang pun.. finalist lah katakan.

uppppppsss.. for now tak boleh cerita lebih-lebih sangat sebab banyak sangat Suster-Suster yang Mengesot di blog ni yang nak jadi KGB Penyibuk intip rahsia orang. Labels pun kena berhati-hati. Tapi silap oranglah kan, I kan partner 007. Siapa-siapa yang belum tahu, selain daripada being a Jedi Warrior, I ialah partner 007, and I am 0027. Okay? Bukan apa, I tahu sangat, ada yang gali balik entry lama I di blog ni... heheheh macamana I tau? I ada Naluri Sufi... so please do not mess with me. *wink*

No comments: