Friday, June 29, 2007

Dendam Kesumat ~ Revised Edition

Sebelah malam pula we went out shopping again, this time to Plaza Pelangi. The girls lah they wanted to buy some more things to bring along...

Huhuhuhu on the way out terserempak dengan Dendam Kesumat depan rumah dia.. baru balik Masjid gamaknya.. okaylah I mengaku, walaupun I did not fall for him, I am definitely in love with his car.. tapi tidaklah kerana kereta dia cun, maka I terpikat pada dia... I am so not like that..

though I love his car, tak semestinya I love the owner.. sorry ya.. apa class .. I'd love to have one of my own.. by myself.. bukan harapkan dia beli... I love to drive really fast..my boyfriend pun mana ada yang bawa kereta tak laju.. *wink* oh-oh. Dendam Kesumat bawak kereta laju tak? haa kan dah kena find out *grins*

oh, by the way, I wanna change his name from Dendam Kesumat to James. Why James? Because.. lebih proper. Kesian lah nama dia jadi kesumat pula.. negative je bunyi. Lagipun nama dia starts with the letter J. *wink*

Yeah, from this moment.. Dendam Kesumat will be known as James.

2 comments:

Anonymous said...

aiyya..nak tukar nama ke? dendam kesumat kan lebih klasik! i undi dendam kesumat..hehe!!

spectacularwave said...

ok lah.. refer as dendam kesumat gak la hehehehe.. overrule James. Back to Dendam Kesumat. :)