Wednesday, March 21, 2007

PTD Exam - The Results

I pass exam ptd haritu. Alhamdulillah. While I am so thankful.. (and I should be), I am so, so, so, sad... because.. nampak gayanya tak menemu la aku nak sit for that exam again, solely for the purpose of meeting Abang Biru. Kot tak, adalah sebab nak sit for that exam again. Chewah macam dah sure bebenar Abang Biru yang jaga exam lagi kehkehkeh..

Sebetulnya memang tak expect pass pun.. like i said.. my math paper.. hancur lebur (dalam perkiraan aku sendiri ler). Apa tidaknya..ni cakap masjid ni.. terus terang je la.. first five or six questions tu yalah aku buat dan fikir.. the rest.. sebab aku tengok jam dan congak-congak memang tak sempat, aku pun tandakan je kertas OMR tu sesuka hati..tak tengok soalan pun... ehehehe.. memanglah siap awal kan.. dan ada masa nak check.. tapi orang check whether jawapan di kertas sama dengan yang ditanda di kertas OMR, aku lak check aku dah hitamkan borang OMR dalam jumlah yang cukup (kalau 20 soalan, aku kira la aku dah hitamkan 20, tak lebih tak kurang) hehehehehe.

punah ranah gamaknya impian aku nak jumpa abang biru lagi keskeskes.

tapikan, ni teori aku sendiri la eh, teori menyedapkan hati.. manalah tau kan, kalau-kalau SPA guna sistem crew members.. means siapa yang in charge jaga exam batch 03/02/2007 aritu, dia pun akan bertugas untuk stage yang seterusnya for that batch.. hehehehe imaginasi lebih-lebihan lagi.. macamlah yang amik exam tu 10-15 orang je dalam Malaysia ni.

eleh cakap banyak konon.. yang benarnya aku memang tak tau lagi nak gi ke tidak next assessment stage, known as PAC di INTAN. Duration dia 3 hari 2 malam.. tahan ke aku ni... bab lari 2.5 km tu aku tak kisah sangat.. public speaking pun okay lagi.. ni bab kerja berkumpulan ni sangatlah malunya bertapuk-tapuk..saya ni kan gadis pemalu wakakakakakaka..

tapi, actually i do not like to join activity lama-lama gitu.. 3 days 2 nights hey.. kalau weekend getaway tak apa la juga kan.. tambah-tambah lagi di Uni dulu akulah antara juara yang licin sekali escape kursus-kursus bina semangat ... hehehe.. biarlah Finance Seminar ke, Corporate Governance Seminar sehari suntuk ke lapan hari suntuk ke aku tahan la.. bab kena ada group, kena take orders heheheh sooooOOOOooo not my thing!

erm.. tapi kalau kena geng best, ok juga kan.. tak taulah.. biarlah dulu.. official letter pun tak tiba lagi.. tadi check kat website SPA je...

Apapun salam sejahtera untuk abang biru, dengan ucapan aku dah ada IC baru! See you around!

No comments: